even terug in de tijd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van familie straatman - WaarBenJij.nu even terug in de tijd - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van familie straatman - WaarBenJij.nu

even terug in de tijd

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Maart 2010 | Nederland, Tilburg

even een weekje terug.
op maandag kregen papa en mama bericht dat ze de volgende dag naar de imigratiedienst moesten om een foto te maken. om 8 uur was het lucas zijn beurt om op de foto te gaan. bij aankomst agnes bellen en wachten tot ze naar beneden kwam. er was niemand aanwezig en lucas bleef zo mooi zitten dat het in nog geen 5 min gebeurt was. rest van de dag wachten tot de telefoon ging zodat het paspoort opgehaald kan worden. rond 5 uur konden we het paspoort ophalen. helaas was het niet goed, 4 dingen om erin te zetten waarvan 3 dingen fout, ongelovelijk. morgen poging twee.

woensdag eerst naar de ambasade om papierwerk al af tegeven en hopen dat ze het aannemen met een fout paspoort. een heel vriendelijke mevrouw die alles aannam (opgelucht). daarna snel naar de imigratie om alles weer van vooraf aan opnieuw. agnes bellen foto maken en maar weer wachten. paspoort zou voor half 4 op ambasade moeten zijn....het was kwart over 3 nog geen telefoon. om half 4 kregen we telefoon dat het klaar was, te laat. balen balen en nog eens balen. maar wel alle spullen waren goed, vrijdag naar huis zit er niet meer in.

donderdag zo vroeg mogelijk naar de ambasade om alle spullen compleet te maken. ze zouden hun best doen of we het toch nog vandaag terug zouden krijgen.....weer wachten. om 2 uur weer terug naar de ambasade, er was nog geen nieuws. om kwart over 2 kwam er een vriendelijk meneer ons feliciteren met onze zoon (dank aan deborha;-) en met het paspoort en het visum. snel bellen naar opa en kijken hoe snel we kunnen boeken. gelukkig was er nog plek vrijdag morgen. ongelovelijk dat we morgen naar huis kunnen. gauw rob/wendy/shirley/deborha bellen of ze zin hebben om mee te gaan naar smart ville om lekker te eten. lekker gegeten en zitten kletsen over van alles en nog wat. daarna tijd om naar huis te gaan en gaan slapen.

vrijdag om 5 uur ging de wekker. snel aankleden, eten en gedag zeggen en hup de taxi in. heel moeilijk om gedag te zeggen tegen shirley en osiah, hopelijk mogen die ook snel naar huis. voor john was het heel moeilijk om ons laatste ritje in kenia te rijden. heel raar om een goede vriend gedag te zeggen die je heeeeel lang niet gaat zien. in de rij voor het inchecken, daar stonden jaap, fimke en isaac. die wisten nog niet dat we in het zelfde vliegtuig zaten als hun. de vlucht ging allemaal prima, lucas viel lekker in slaap. het enige probleem wat we hadden was de laatste 15 min, dan moest lucas stil blijven zitten en dat is nog al moeilijk voor onze spruit.

de aankomst op schiphol was geweldig. de deur ging open en drong het pas echt door dat we thuis waren. heel de familie stond er een ook leon, debby en romeo echt super super geweldig. gauw de auto in lekker naar huis, daar is de rest van de familie en vrienden. boomer en frits gingen helemaal door het dollen heen, wat is het fijn om de hondjes weer te knuffelen. lucas vond alles helemaal geweldig, iedereen bedankt voor dit ontvangst.

groetjes selma, frank en lucas

• 07 Maart 2010 - 11:38

Bobian:

welkom thuis.geniet van je "kraamtijd" in Nederland.

• 07 Maart 2010 - 11:44

Manuela:

Welkom in Nederland met je ouders Lucas....
    Geniet nu lekker van elkaar.....

Ook voor de opa's en oma's.... eindelijk jullie kleinkind in levende lijve....

Van harte

Manuela

• 07 Maart 2010 - 15:42

LDRR:

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Het was goed jullie weer in levende lijve te zien. Tot gauw.

groetjes,

Léon Debby Ruben Romeo

• 07 Maart 2010 - 15:49

Heidi:

En de friet, frikandellen met mayo kwamen precies op tijd binnen vrijdag.... Wat was dat lang geleden, gatverdamme wat lekker!!

Ontzettend fijn dat jullie er weer zijn en mooi om te zien dat het net lijkt of dat Lucas al die jaren in Tilburg heeft doorgebracht! Iedereen die een kus wilde kreeg een kus, een knuffel ook geen probleem!

Heidi

• 07 Maart 2010 - 18:23

Kim:

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet van elkaar!!

Groetjes Erik, Kim en Britt

• 07 Maart 2010 - 19:04

T&A&J:

Welkom Thuis
    had even niet op de site gekeken en zie jullie zijn thuis , van harte gefeliciteerd

gr Tiemen,Anneke en Jonathan

• 09 Maart 2010 - 16:46

Annelies:

hoi familie,

Welkom thuis en succes met het wennen !

Annelies