lekker in het koude nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van familie straatman - WaarBenJij.nu lekker in het koude nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van familie straatman - WaarBenJij.nu

lekker in het koude nederland

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

16 Maart 2010 | Nederland, Tilburg

wat doet ons manneke het toch goed. lucas vindt het allemaal leuk, mooi en gezellig. hoe meer mensen er op visite komen hoe beter hij het vindt. iedereen kan een handje krijgen en vaak nog een dikke smakkerd ook. zelfs toen papa maandag weer is gaan werken, was het geen probleem. lekker spelen en de hondjes uitlaten, dat is toch wel erg leuk om te doen. alleen jammer dat het zo koud is, lucas had een koudje opgelopen, waardoor hij helaas vandaag een kinderfeestje moest missen. maar dat halen we een volgende keer wel in. lucas laat gelukkig heel duidelijk merken wat hij wel en niet leuk vindt.
wat is leuk en niet leuk?

leuk:
- tussen papa en mama in liggen.
- met nieuw speelgoed spelen.
- samen met mijn neefjes gek doen.
- hondjes uitlaten.
- visite krijgen.
- postpakketjes ontvangen (hier komen ze wel aan) dank je wel ton, karina, remco en menno.
- nieuwe kleding aan doen.
- koffie drinken met al die mensen die me willen zien.
- beschuit met muisjes eten.
- telefoon aannemen.
- in huis rennen.
- op mijn hobbelpaard zitten.
- aan de knoppen van wasmachine, vaatwasser en afwasmachine zitten.
- knuffelen met frits en boomer.
- foto's kijken van mijn vriendjes uit kenia.
- door het hondenluik kijken.
- laatjes open en dicht doen.

niet leuk:
- slapen in mijn eigen bed.
- dikke jas aan als je naar buiten moet.
- zwaren schoenen aan hebben.
- mijn zin niet krijgen.
- met mijn hoofd vast zitten in het hondenluik.
- neussnuiten.
- voetbal kijken in de kou.
- opgetilt worden als hij het niet wil.
- sokken/pantoffels aanmoeten.

een kleine opsomming van dingen die lucas wel en niet leuk vindt.
papa en mama zijn zo blij met hun kleine vent, hij doet het super super goed.

WE WISTEN NIET DAT JE ZO TROTS
KON ZIJN OP JE EIGEN ZOON.

groetjes selma, frank en lucas

• 16 Maart 2010 - 21:26

Tante Kitty:

Hallo allemaal,
    Het is fijn om te lezen dat het goed gaat maar ik had het al gehoord van Opa Straatman die had ik aan de telefoon.
    Selma ik zal je van de week een keer bellen dan kunnen we wat bij kletsen .Groetjes en een dikke knuffel voor Lucas,
    Tante Kitty en Ome Wim.x

• 16 Maart 2010 - 21:34

Heidi:

Goh, dat ie het niet leuk vindt om met zijn hoofd vast te zitten in het hondenluik, dacht dat alle kleine kinderen dat wel leuk vonden... Zal wel iets Keniaans zijn dan... hihihihi

• 16 Maart 2010 - 21:36

Petry En Frits:

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat he. En over een paar dagen zijn 1ste verjaardag in Tilburg. Wat een feest zal dat zijn.

groetjes

Petry

• 17 Maart 2010 - 07:47

Simone:

Fijn te horen dat het ook in Nederland goed gaat.

Wie weet zie ik jullie wel een keer

Simone

• 17 Maart 2010 - 11:26

Tante Miran:

Haha dat zit in de familie sokken/pantoffels niet aanwillen. Jenzo doet ze thuis ook niet aan. Tot snel xxx

• 18 Maart 2010 - 07:20

Lou:

hoi Selma, Frank en Lucas,
    wat heerlijk om te lezen over jullie geluk!
    Ben blij voor jullie!
    Geniet er volop van met zijn drietjes.
    dikke Kus Lou en Ties

• 21 Maart 2010 - 07:39

Edo En Jessica:

Hoi Frank en Selma,

Wat goed om te lezen dat het allemaal lekker met Lucas verloopt in Nederland.

Bedankt voor het branden van de kaarsjes. Het heeft zeker geholpen. Alleen voor ons frikandelletje speciaal moeten we nog even geduld hebben.

Veel plezier en tot ziens in Nederland.

Edo Jessica, Stijn, Floris en Felix