esther in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu esther in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

esther in kenia

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg familie

15 December 2009 | Kenia, Nairobi

hey hey,

even weer een kort stukje van mijn reisje naar nairobi
Ben vandaag op safari geweest wat echt een super ervaring was gewoon 100meter van wilde diere staan zoals een giraf zebra's nijlpaarde die je aankonde valle haha flamingo's apen echt geweldig Het was vandaag ook erg lekker weer was 32 grade dus ben goed verbrand mja daar is vakantie ook goed voor

Wat ik hier wel minder vind is dat de politie met grote geweren rond lopen en je raar aan kijken maar zijn er voor jou als bescherming maar daar moet ik ook erg aanwennen dat kenne wij niet in nederland.

Werden ook aangehouden maar mochten gelukkig door omdat ze wile wete waarom jij nog zo laat op straat doet en kunnen erg lastig gaan doen omdat je tourist bent maar gelukkig was dat niet zo

Morgen gaan we shoppen want het kost hier echt helemaal niks dus dat is dan wel leuk om te doen. Woensdag ga ik waarschijnlijk struisvogel rijde hahaha da tmoet ook erg gaaf zijn dus ben erg benieuwd

Donderdag ga ik naar de sloppwijke hier want erg indrukwekkend moet zijn maar de mensen hier zijn blij dat je komt kijken hoe hun hier leven dus dat is dan wel weer fijn

Ik wens jullie nog veel plezier in het koude nederland ik doe nog ff lekker geniete van de warmte hier

xxxxx esther xxxxx

• 15 December 2009 - 11:20

LDRR:

Ziet er gezellig uit zo met zijn allen ! Mooi gebied ook. Welkom in Kenia en tot van de week.

groetjes,

Léon Debby Ruben Romeo

• 15 December 2009 - 11:35

Chantalle:

Weer een advontuur rijker.Leuk dat je van alles ziet.Het is ook wat lekkerder weer dan hier. Het was vanochtend -7 graden. Het wordt vandaag ook niet meer dan nul graden. Het ziet er wel lekker uit, achter het glas. Nou geniet van het mooie weer en van elkaar. voor je het weet............

• 15 December 2009 - 14:44

Miran:

Hey Es, Zat toevallig vanmorgen nog aan je denken ;) UB40 was wel gaaf laatst! Peter nog ff gezien aant begin. Zo te zien is het daar ook wel gaaf. Ah jij al lekker geknuffeld met Lucas, nu wij nog! Spreek je wel als je terug bent! Liefs Miran

• 19 December 2009 - 19:10

Arjan,Irene&Elaine:

Groeten vanuit een winters Ommen het is vannacht -10 graden. Lieve groeten, Arjan Irene en Elaine