lekker weer lekker zwemmen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu lekker weer lekker zwemmen - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

lekker weer lekker zwemmen

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Februari 2010 | Kenia, Nairobi

van de week zijn we lekker gaan zwemmen bij deborah. elke dag roept lucas, jemoo en dan zwemmen zwemmen zwemmen. volgens papa en mama vindt lucas het zwemmen echt leuk worden. lucas wordt ook steeds vrijer in het zwembad, alles wat jemoo doet moet nagedaan worden. zo ook het springen in het water. dit wordt in huis geoefend. lucas zijn handen gaan naar achter, door de knieen en dan 1,2 huppeke. Hij loopt gewoon verder en heeft het idee dat hij super ver gesprongen heeft. echt super leuk om te zien. na het poedelen op vrijdag zijn deborha en jemoo mee naar ons gegaan, lekker eten en slapen. ja lucas had zijn eerste logeetje, s'morgens wakker worden en gelijk spelen met zijn 2e, echt tof.

zaterdag om een uur of 8:30 kregen we een berichtje (van petra) of we mee gingen naar jolly rogers, tuurlijk gingen we mee, gezellig. papa en mama hebben lekker bij gekletsen met iedereen en lucas heeft leeuwtje en oppasser gespeeld met al de kinderen en wendy. nu durfde lucas wel in de schommel nog wel en vliegtuig ook, je weet wel zo een waar opa en oma mee weg zijn gegaan. we moesten helaas weer optijd thuis zijn omdat eveline samosas zou komen maken voor de zondag de voetbalwedstrijd.
samen met mama heeft zij hele lekkere hapjes gemaakt, klaar voor de wedstrijd.

zondag werd anders als gepland. lucas was ziek, papa en mama waren erg aan het twijfelen of we de avond wel door moesten laten gaan. na een 5x lucas verschoond te hebben, toch maar besloten om iedereen af te zeggen. gelukkig hadden papa en mama een goede beslissing genomen, want na de middag werd het alleen maar erger. meer pampers en meer schone kleding.....bah. papa en mama hadden zo op een leuke avond gerekend.

gelukkig ging het maandag een stuk beter met lucas. alles wat hij at (ook al was het een beetje) bleef gelukkig zitten. hij was nog wel moe maar het ging al een stuk beter.

gelukkig was lucas vandaag weer helemaal vrolijk. hopelijk blijft het zo. want morgen hebben we een poolparty.

groetjes selma, frank en lucas

• 03 Februari 2010 - 11:38

Heidi:

Hee Familie Straatman,

Wat hebben jullie het toch slecht daar met al die zonneschijn hahahaha!

Leuk om te lezen dat Lucas steeds meer vertrouwen krijgt in het water want het zwembad in Tilburg zal ook deze zomer weer opgezet worden!

Enne... het is al februari.... Wat gaat het toch allemaal snel!

Groetjes Heidi

• 03 Februari 2010 - 18:14

Eric En Karin:

Hallo allemaal,
    Het is zo leuk om jullie verhalen elke weer te lezen. En we leven helemaal mee. Ik hoop dat hij gauw weer beter is. Het zou leuk zijn als jullie op tijd zijn voor Isabelle's verjaardag op 16 maart. Maar begrijp ook dat als jullie net terugkomen, misschien eerst rustig thuis met familie willen zijn.
    Leuk ook om te lezen dat Lucas zo'n echte waterrat is. Isabelle zwemt met mij wekelijks bij het peuterzwemmen en vind het echt te gek.Lekker springen en gek doen in het water en ondertussen leren ze drijven en worden ze watervrij.
    Geniet nog maar even van die bijzondere tijd met elkaar en van het warme weer. Hier is het warm inpakken en met de slee op pad.
    groetjes Eric, Fabienne, Isabelle en Karin

• 04 Februari 2010 - 16:23

Xenia,ronald En Lynn:

ha die selma,frank en lucas,
    Wat geweldig om te lezen dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie zo gelukkig zijn met z'n drietjes.
    ik hoop dat de tijd voor jullie snel gaat om weer naar nederland te komen en iedereen jullie manneke te laten zien jullie trots.

geniet nog maar even van kenia.
    ik hoop dat jullie Lucas ook even komen schowen bij ND.

Ik ben erg blij voor jullie dat het allemaal geweldig gaat en dat Lucas het super doet daar mag je best trots op zijn maar daar twijfel ik niet aan.

het gaat jullie goed en ik lees het wel wat jullie allemaal meemaken in kenia.

groetjes uit denbosch Xenia xxxx