weer een goede vrijdag achter de rug - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu weer een goede vrijdag achter de rug - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

weer een goede vrijdag achter de rug

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Februari 2010 | Kenia, Nairobi

helaas konden we van de week niet naar de pool party, lucas was nog steeds niet helemaal de oude. hebben het dan ook rustig aan gedaan deze week, zodat hij lekker beter kon worden.

vrijdag stonden er gelukkig weer wat zaken op de rol. er waren 2 koppels voor 1e court en 2 koppels voor 2e court. voor de middag waren ze allemaal door, wat een super goed nieuws. s'middags stond deborah en jemoo op de rol zodat de rechter hen papieren kon ondertekenen. gelukkig had de man goede zin en was het geregeld. jemoo kan naar zijn papa toe. rond 4 uur begon er een feestje bij de chinees om dit te vieren. het was echt super leuk, iedereen stond lekker te kletsen en de drank vloeide rijkelijk.

zaterdag kregen we een telefoontje van deborah of we al wat voor het eten geregeld hadden...uh nee. nou dan neem ik jullie mee uiteten, omdat mama mee is geweest naar de rechtbank. dit was echt super gezellig en supper lekker. papa en mama hadden mix grill genomen en lucas had lekker visvingers met friet. na het eten hebben we nog wat zitten kletsen over jemoo en deborah's terug vlucht en over onze zaak die er aan gaat komen. het was echt een geslaagde avond.

vandaag zijn we naar de nederlandse school geweest. papa zijn been was weer goed en kon hij er weer tegen aan met voetbal. mama en papa hadden bedacht om dit keer geen taxi te nemen maar te voet te gaan. lucas zat lekker in de rugdrager en mama en papa maar klauteren. de dip is toch echt een hele dip. na een 35 min waren we op de nederlandse school, papa ging voetballen en lucas ging daar lekker spelen. de glijbaan was echt bij iedereen in trek, ook erg leuk zo'n hoge gele glijbaan. na het voetbal (o ja papa zijn team had gewonnen) ging papa en mama met lucas zwemmen beloofd is beloofd. het water was stik koud maar wel even lekker, met na druk op even. na nog geen 10 min had lucas er al genoeg van en zijn we ons gaan omkleden. voor de terug weg hebben we wel een taxi genomen en zijn we met zijn drieen op de bank geploft. weer een leuke dag achter de rug.

dikke knuffel selma, frank en lucas

• 08 Februari 2010 - 11:57

Chantalle:

Hoi daar.
    Weer een week voorbij. Voor ons vliegen ze voorbij, maar we vinden het nu ondertussen wel welletjes. Hopelijk gaat voor jullie de tijd ook snel voorbij. Nog ongeveer zo'n 5 weken en dan komen jullie terug. Joehoe. De kids verheugen zicht al op hun nieuwe neefje.
    Zoals alle andere keren: Geniet ervan. Voor je het weet zit de tijd er op!!

• 08 Februari 2010 - 13:01

Joep Jonkers:

He Lucas Frank & Selma,
    Ik heb weer het een en het ander gelezen en bewonderd. Met namen die watervallen, ik wordt nog jaloers :D.
    Haha en Lucas al aan het bij brengen tt ballen om het netje te krullen?
    Nou ik verheug me er op om jullie weer gezond en wel terug te zien.
    Het zit er bijna op.
    Tot gauw!!!
    gr tjoeper

• 09 Februari 2010 - 16:25

Petry En Frits:

Afgelopen zaterdag bij oma en opa straatman geweest dus het laatste nieuws ook weer gehoord.

Jongens, het gaat nu wel snel (voor jullie misschien iets minder haha) We komen zeker een keer langs hoor om dat kleine jochie te bewonderen. En te horen over jullie ervaringen in het verre Nairobi.

Probeer nog lekker te genieten van de tijd daar en laten we hopen dat het allemaal goed gaat en jullie snel de terugreis kunnen aanvaarden, met zijn drietjes!!!!!!

groetjes

Petry en Frits