iedereen een knallend en liefdevol 2010 !!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu iedereen een knallend en liefdevol 2010 !!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

iedereen een knallend en liefdevol 2010 !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg familie

01 Januari 2010 | Kenia, Nairobi

papa en mama zouden nieuwjaar eigelijk gewoon naar bed gaan en niet vieren. s'middags belde deborah op of er nog plaats op de bank was, tuurlijk was er nog plaats. rond 8 uur kwamen deborah, omia en jemoo naar ons toe. lucas lag al op bed en jemoo ging ook nog even lekker slapen. want het duurde nog wel even voor het 12 uur was. rond kwart voor 12 hebben we onze mannen wakker gemaakt. eerst even wakker worden en dan feeste. er was muziek op de tv, ze hebben met 2e lekker staan dansen en knuffelen. om 12 uur hebben wij de champagne laten knallen en 30 seconden later knalde de kurken op tv, te laat (echt keniaans). hier moesten we wel erg om lachen, omdat kenianen altijd te laat zijn met alles. mama had de gordijnen open gedaan om het vuurwerk te bekijken, dit viel er tegen. in de verte een beetje vuurwerk, bijna niet te zien, jammer, volgend jaar beter.

om half 1 begon er een muziek programma op tv, hier konden we zien hoe beroemd john zijn broer is. hij was namelijk de openings act, echt leuk dat wij hem dan gewoon kennen.

ondanks dat we nieuwjaar niet wilde vieren, is het een super leuke avond geworden. we waren blij dat deborah, omia en jemoo het bij ons geviert hebben.

voor iedereen EEN GOED GEZOND, LIEFDEVOL EN KNALLEND 2010, voor de gene die het nog niet wist het wordt ons jaar...

groetjes selma, frank en lucas

• 01 Januari 2010 - 08:34

Tante Miran:

Ja denk ook dat het jullie jaar wordt hoor ;-) Beste wensen nogmaals. Hier is het beetje hetzelfde gegaan. Jenzo wakker gemaakt net voor 12-en daarna vuurwerk kijken buiten want van binnenuit niet te zien. Hij wilde snel weer naar binnen, hij was er bang van. Mooi hopelijk wil hij er niet te vroeg mee spelen dan ;-) Daarna lekker wat geswingd met mama en toen naar dromenland. Lekker op het gemak zo! Liefs ons

• 01 Januari 2010 - 17:02

ELM:

Een heel fijn 2010 voor jullie mooie gezin. Geniet van Kenia en straks natuurlijk weer van NL.

• 02 Januari 2010 - 18:06

Kim:

Jullie ook een heel goed en gezond 2010. Maar goed jullie jaar kan al niet meer stuk natuurlijk en het wordt alleen maar beter als jullie over 59 dagen weer thuis zijn.
    Hou nog ff vol daar.

Groetjes Erik, Kim en Britt

• 05 Januari 2010 - 16:54

Heleen:

Een gelukkig nieuwjaar vanuit Goes.
    Mooi om jullie met verhalen en foto,s te kunnen volgen.
    Dat 2010 een prachtig jaar voor jullie mag zijn.
    Groetjes Heleen

• 06 Januari 2010 - 10:39

T&A&J:

Ook vanuit een koud nederland de allerbeste wensen en geluk toegewenst

Tiemen, Anneke en Jonathan