oma nelly en opa huub in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu oma nelly en opa huub in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

oma nelly en opa huub in kenia

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

17 Januari 2010 | Kenia, Nairobi

opa en oma zouden op woensdagavond aankomen, helaas. in engeland had het zoveel gesneeuwd dat de vlucht niet door ging. de dag erop werd het opnieuw geprobeerd, ja eindelijk om 22:00 uur waren ze in nairobi. john en frank gingen opa en oma ophalen, mama was thuis aan het wachten en voor koffie aan het zorgen. na de vele trappen waren ze boven, eerst koffie. mama deed net of ze naar de wc ging maar nee ze ging lucas wakker maken. lucas moest even wakker worden en was helemaal blij dat opa en oma er waren. opa en oma vonden het helemaal geweldig dat mama lucas wakker had gemaakt, maakte het verlies van een koffer goed. na een tijdje te hebben geklets lekker naar bed.

vrijdagdag was er helaas geen electriciteit, lekker in de pyama hangen tot die terug kwam. na ons te hebben opgefrist even naar de junction. mama en papa hebben java laten zien, plek waar iedereen zo'n beetje samen komt. daarna lekker naar huis en lucas optijd naar bed gebracht. opa had naar vliegveld gebeld ze zouden de koffer vandaag nog brengen, maar nee echt keniaans ze zijn niet geweest. de volgende dag om 11 uur kwamen ze de koffer brengen, de koffer zat vol met kadootje. lucas is super verwent, buma spullen van raf, tante tries en ome johan. mobiel, politieauto, safarilamp en nederlandsnoep van jejouan, ome ron en tante do. wat vond lucas het toch leuk om al die kadootjes te krijgen. opa en oma hadden ook nog een tekening van raf bij, lucas zijn dag kon niet meer stuk.

zaterdag zijn we naar kids world geweest, lucas en opa konden zich daar lekker uitleven. deborah en jemoo waren ook gekomen, konden opa en oma het maatje van lucas zien. na kids world zijn we lekker naar de chinees gegaan, gelukkig vond iedereen het lekker en zijn we thuis nog op de bank geploft met een nederlands bakkie koffie. morgen gaan we naar de olifantjes en bomas hopelijk hebben we weer net zo'n leuke dag als vandaag.

groetjes selma, frank en lucas

• 17 Januari 2010 - 10:10

Petry En Frits:

Blij te horen dat opa en oma Straatman aangekomen zijn. Was al bang dat ze er nog steeds niet waren hihi.

Heel veel plezier met zijn allen!!!!!!

Petry en Frits

• 17 Januari 2010 - 16:42

ELM:

Hi Lucas, wat leuk dat je opa en oma er zijn! Enan vind je olifant heel mooi :)
    Groetjes,
    ELM

• 18 Januari 2010 - 12:14

Heidi:

Das toch wel leuk dat het thuisfront gewoon naar jullie toe komt!!

Is de volgende datum al bekend??

Heidi

• 19 Januari 2010 - 18:32

LDRR:

Gezellig he, familie uit Nederland. Ook heel speciaal om jullie plekje in Kenia te laten zien. Geniet er van met elkaar.

groetjes,

Léon Debby Ruben Romeo

• 20 Januari 2010 - 15:50

Jolanda En Dion:

hoi selma en frank
    fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie
    weten jullie al wanneer je weer naar nederland komt?
    ben vandeweek nog bij opa wolf en oma rina geweest
    die zitten ook vol met verhalen
    leuk om te horen
    groetjes van ons en geniet nog even lekker van daar in kenia
    hier is het nog steeds koud dus je mist niks
    groetjes