apen trots - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu apen trots - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

apen trots

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

16 Februari 2010 | Kenia, Nairobi

dinsdag zijn we bij shirley op de koffie gegaan. osiah en lucas konden het heel goed samen vinden. ze hebben dan ook lekker rond gerend, gevoetbald en met auto's gespeeld. rond een uur of 5 zijn we met zijn alle naar de ethiopier gegaan, shirley woont er namelijk tegen aan. het was super lekker en gezellig. mama heeft eindelijk de stapelsapje op echt kei lekker (verschillende sappen die opelkaar blijven liggen).

woensdag en donderdag hebben we lekker in huis rond gehangen. verstoppertje gespeeld, badje gevuld, getekend, film gekeken en niet te vergeten met de auto's gespeeld. lucas kan nu al de volvo en bmw uitelkaar houden.

vrijdag zijn we bij deborah gaan zwemmen. vanuit daar zouden we naar divino gaan, s'middags zou daar een feestje zijn als de 2 koppels die naar court gingen door zouden zijn. helaas 1 koppel is niet naar court gegaan, ze zijn van de vrouwelijke rechter naar de mannelijke gezet. geloof ons dat is niet gunstig de man tekend soms pas na 6 weken en dat houd in dat je dus 6 weken langer hier zit. hopelijk kunnen ze het 26 feb nog een keer proberen.
dit was dus een hele domper, papa en mama waren behoorlijk van slag hier door. shirley gebeld en afgesproken dat de chinees wel een goede vervanging is voor het feestje.
papa, mama, lucas, deborah, jemoo, shirley en osiah hebben hier lekker gegeten en er een leuke avond van gemaakt.

zaterdag was het lekker weer en zijn we koffie gaan drinken bij amani. altijd vervelend, in de zon zitten en lucas klimmen en klauteren. deborah en shirley zijn ook nog gekomen dus was het voor lucas helemaal feest. thuis kwam lucas met zijn potje aanzetten. ja en hij ging er nog opzitten ook, na een tijdje was papa en mama apen trots. een plasje en een poepje, dat kost ons dus een auto (maar met liefde en plezier wordt die gekocht).

zondag is het weer tijd voor voetbal. mama wilde niet meegaan, maar besloten op het laatste moment om toch mee te gaan. bij het voetbal was het nederlanders tegen de rest van de wereld en gelukkig heeft nederland gewonnen. lucas heeft papa goed aangemoedigd, op de tribune hup papa, hup papa. erg leuk om te zien en te horen. lucas heeft nog lekker gespeeld in de zandbak en op de schommel. het was al weer tijd om naar huis te gaan. maar eerst naar de speelgoed winkel, ja die auto. lucas had goed rondgekeken en vond toch de vliegtuig het mooist, oke dan een vliegtuig, wat waren papa en mama trots.

dikke knuffel selma, frank en lucas

• 16 Februari 2010 - 10:07

Miran,Boomer - Frits:

Hoi Hoi,

Wat leuk om het allemaal weer te lezen en wat een grappige foto van lucas met jou bril, hahaha.Staat hem heel wijs...

Wel sneu om te lezen van dat ene koppel, wat een pech, hopenlijk gaat het bij jullie beter...nog een paar dagen.......en dan het goede nieuws dat jullie eindlijk naar huis mogen. Dat zou helemaal geweldig zijn.

Nou de groetjes weer en tot heeeeeeel snel.

Dikke knuffel van Bommer en Frits en mij.
    XXXXXX

• 17 Februari 2010 - 21:32

Heidi:

Hee Straatmannekes,

Wat goed dat ie op het potje heeft geplast!!

Inderdaad nog een paar dagen en ik hou mn vingers gekruist voor de vrouwelijke rechter, hoe lekker het weer daar ook is.....

Groetjes Heidi

• 18 Februari 2010 - 11:46

Chantalle:

HOi hoi,
    Ik heb de kaarsen al klaar staan voor vanavond. Ik zal heel hard duimen draaien.
    In de auto heb ik nu het kinderstoeltje zitten. Ziet er nog best mooi uit. Jullie zullen het zien als jullie thuis zijn.

Ontzettend knap van Lucas dat hij op het potje gezeten heeft.
    Hopelijk zet hij dit door, dan ben je zo uit de luiers. Dat is zo'n verschrikkelijke kostenpost.

Maar goed, dat is afwachten geblazen. Net als jullie court natuurlijk. Het is wel spannend hoor, en het begint nu toch echt dicht bij te komen.

Eindelijk kunnen we weer meer af gaan tellen, maar vooral als we een datum weten. We houden contact.

Groetjes van de Paetzeltjes.

XXXX

• 18 Februari 2010 - 17:29

Thomas En Gerda:

het word wel spannend maar jullie doen wel leuke dingen daar erg gezellig en weer leuke foto s nou we tellen af voor jullie het schiet nu op en dan gezellig naar tilburg een kuffel voor lucas groeten van ons

• 19 Februari 2010 - 09:48

Heidi:

Jippie!!!

Nog een "paar" dagen en dan komen jullie weer naar ons koude kikkerlandje!!

Heidi