ONS lucas - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu ONS lucas - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van familie straatman - WaarBenJij.nu

ONS lucas

Door: mama en papa

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Februari 2010 | Kenia, Nairobi

vandaag mogen we officeel aan jullie voor stellen.

LUCAS

franciscus hubertus erwin

STRAATMAN

na een hele slopende week en een hele zenuwachtige morgen, dan eindelijk het verlossende woord.

The adoption is final.......

we kunnen niet goed uitleggen hoe het voelt maar het is in een woord

WAUWWWWWWWWWWWWWW

groetjes selma, frank en lucas

• 19 Februari 2010 - 10:14

LDRR:

Frank, Selma en Lucas,

We zijn enorm blij voor jullie. Super !!!Ontzettend gefeliciteerd. Geniet van dit moment en de laatste weken in Kenia. Tot snel met zijn allen in Nederland.

groetjes,

Léon Debby Ruben Romeo

• 19 Februari 2010 - 10:31

Pascal En Mirjam:

Van harte gefeliciteerd met deze super-overwinning!!!
    Geniet nog van de laatste meer "ontspannen" weekjes!

Grtz! Pascal en Mirjam

• 19 Februari 2010 - 10:54

Miran,Boomer - Frits:

Hoi FAMILIE straatman,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie ZOON.

Echt heel geweldig nieuws en inderdaad, een hele grote WAUWWWWWWWWW.

Na een lange tijd in spanning gezeten te hebben is het dan echt definitief.
    Lucas Straatman.

Nu kunnen jullie lekker gaan ontspannen en je voorbereiden op jullie THUIS komst en vooral gaan genieten van jullie zoon.

Tot heeeeeeel snel.

XXX
    Boomer, Frist en Miran.

• 19 Februari 2010 - 11:39

Manuela:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.....

Geniet ervan....
    Liefs

Manuela

• 19 Februari 2010 - 12:40

Eric En Karin:

O wauw krijg helemaal kippevel, Te gek gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, Jullie vormen een prachtig gezin.
    veel liefs Eric, FAbienne, Isabelle en Karin

• 19 Februari 2010 - 13:50

Simone:

Met spanning lees ik elke keer weer jullie verslag van julllie fantastische reis.

Ik wil jullie feliciteren met het feit dat het mooie mannetje dan eindelijk mee mag naar nederland!!!!

Geniet er maar van

Liefs

Simone

• 19 Februari 2010 - 13:51

José:

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!! Dat gaan jullie vast goed vieren. Veel plezier nog even in Kenia, voor je het weet ben je thuis!
    Frank, Paul en José

• 19 Februari 2010 - 13:57

Opa En Oma Straatman:

Jongelui
    Van harte gefeliciteerd. Nu zijn jullie formeel een gezin.Het aftellen kan nu echt beginnen. We kunnen niet wachten jullie weer in onze armen te sluiten.
    Tot gauw.

groetjes

Opa en Oma

• 19 Februari 2010 - 16:23

ELM:

Super!
    We hadden gisteren al even op de rechtbanksite gekeken of jullie erbij stonden.
    Geweldig dat jullie nu helemaal bij elkaar horen. Geniet van elkaar en nog even van Kenia.

Groetjes,
    Enan, Liesbeth en Michiel

• 19 Februari 2010 - 16:36

Tante Kitty:

Het is helemaal super eindelijk is het ons echte neefje.hiep hoera!!! Wanneer komen jullie terug? Wij hopen snel.Proficiat met z'n allen.Groetjes en een knuffel van Ome Wim en Tante Kitty x.

• 19 Februari 2010 - 16:49

Ejsf&f:

Hoi Frank en Selma,
    Nogmaals gefeliciteerd! Het feestje vanmiddag was erg gezellig. Geniet er van!

Edo, Jessica, Stijn, Floris en Felix

• 19 Februari 2010 - 17:00

Annelie:

Proficiat,

Eindelijk. We hebben allemaal zo meegeleefd naar dit bijzonder moment.
    Geniet er maar heerlijk van met jullie drietjes.
    FANTASTISCH

Groetjes
    Frank Annelie Chantal en Gert-jan

• 19 Februari 2010 - 17:30

Esther Van Herwijnen:

Hey ... wat is dit geweldig nieuws !!

• 19 Februari 2010 - 17:51

Jaap, Fimke & Isaac:

Hoi Frank, Selma en Lucas,

Gefeliciteerd!!!!!!!! We weten zo ongeveer hoe het voelt...
    We zijn heel blij voor jullie!!!

groetjes, J F I

• 19 Februari 2010 - 17:54

Yvonne:

Yes, heerlijk wat zullen jullie blij zijn( ik weet hoe het voelt )
    Nog even en je bent weer heerlijk thuis. Geniet nog even daar, hoop jullie gezinnetje snel te zien.
    Heel veel groetjes, en maak er een gezellig feestje van.
    Lianne Rien en Yvonne

• 19 Februari 2010 - 18:16

Heidi:

De kaarsjes die iedereen hier in Brabant en misschien ook nog elders in het land hebben hun dienst bewezen!!

Nog even en dan komen jullie aan op Schiphol, tjonge tjonge wat zal dat een feest worden!!

Heidi

• 20 Februari 2010 - 11:14

Petry En Frits:

Lieve familie Straatman,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Kreeg het goede nieuws van opa en oma te horen en moet jullie zeggen dat ik er kippenvel van kreeg. Geweldig nieuws!!!!!!!

Nu de laatste streepjes op de kalender en dan terug naar huis met jullie zoon. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn.

Geniet nog even van jullie laatste weekjes daar en tot ziens in Tilburg.

Petry en Frits

• 20 Februari 2010 - 12:27

Tante Miran:

Zoals ik aan tel al zei: ZOOOOO blij voor jullie...zie je wel dat jullie nog voor al onze maart b-days terug zijn! Joepie...Neef Jenzo zei gister: joepie lucas zien! Dus die heeft er ook zin in! Spreek jullie snel, ff skype daten maandag?? ben vrij dus kan ook eens 's middags...Big hug voor neef Lucas van tante Miran en neef Jenzo en -x- voor jullie ;-)

• 20 Februari 2010 - 20:02

Stef, Kim En Jaan:

nog steeds met een glimlach die niet van ons gezicht is af te poetsen!

• 21 Februari 2010 - 13:25

Fam Dijkstra Zwaag:

hoi FAMILIE Straatman.
    toch weer een apart gevoel als dingen weer zo officieel zijn.
    het thuiskomen komt naderbij, wat zal het een feest zijn als je je familie en vrienden weer kan omarmen.
    in de tussentijd moeten jullie lekker blijven genieten, je zal hier later met veel plezier op terug kijken.
    groetjes
    Henny, Peter, Jeroen, Noortje en Michael.

• 21 Februari 2010 - 14:11

Bobian:

lieve heer, mevrouw en zoon straatman.
    klinkt leuk, gefeliciteerd, ook namens al je collega's selma, geniet van jullie, ja jullie zoon. groeten en ik zie jullie in nederland. bobian.

• 21 Februari 2010 - 21:13

Annelies:

He familie,

Gefeliciteerd met jullie Lucas ! Nu lekker uitvieren en voorbereiden om de kou in Nederland weer in te gaan..

Groetjes,

Annelies mama Jedida en Jotham